Śniadanie online z BALAJCZA: „Efektywna komunikacja międzykulturowa”

Data publikacji: 2020-07-15 00:00:00

Śniadanie online z BALAJCZA: „Efektywna komunikacja międzykulturowa”

Dnia 21 lipca 2020 r. firma BALAJCZA organizuje kolejne śniadanie online.

Temat spotkania to: „Efektywna komunikacja międzykulturowa”.

Umiejętność komunikacji z przedstawicielami różnych kultur to jeden z najważniejszych czynników warunkujących nasz sukces na arenie międzynarodowej. Pozwala ona nie tylko na budowanie skutecznych zespołów czy prowadzenie efektywnych negocjacji, ale także umożliwia zrozumienie intencji innych osób, uniknięcie wielu niedomówień i niepożądanych konfliktów.

Dlatego warto wiedzieć:

  • Dlaczego w Japonii ważna jest umiejętność „czytania powietrza”?
  • Jak się zachować, gdy odmawia nam Portugalczyk?
  • Dlaczego Chińczyk może nie przyjść na wcześniej umówione spotkanie?
  • I jak żartować, by nie urazić Amerykanina?

Podczas spotkania skupimy się przede wszystkim na komunikacji werbalnej w krajach wysoko i nisko kontekstowych. Dowiemy się, co oznacza „czytanie powietrza”, czyli czytanie między wierszami, czy „nie” zawsze oznacza odmowę, jak pisać maile oraz jak rozumieć sytuację, w której ktoś przez kilka dni nam nie odpisuje. Skoncentrujemy się na tym jednym aspekcie i przyjrzymy się bardzo dużej liczbie przykładów.

O tym, jak efektywnie komunikować się z przedstawicielami różnych kultur opowie:

Monika Guzek – trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowczyni. Prowadzi projekty strategiczne, marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie i adaptację produktów do wymagań rynków zagranicznych. Od 10 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe i dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach i Indonezji a od roku dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Portugalię. Od 2019 roku jest Członkiem Zarządu SIETAR Polska.

Serdecznie zapraszamy na to spotkanie wszystkie osoby zainteresowane tematem. W przypadku chęci udziału, prosimy o kontakt: Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl

 

12 LAT

DOŚWIADCZENIA NA RYNKU

 

1800

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

 

ponad 16 000 000

PRZETŁUMACZONYCH SŁÓW ROCZNIE

 

ponad 250

KOMBINACJI JĘZYKOWYCH

1500

DOŚWIADCZONYCH TŁUMACZY


400

TŁUMACZY PRZYSIĘGŁYCH

300

TŁUMACZY NATIVE

150

KOREKTORÓW


ponad 10 000

OBSŁUŻONYCH UCZESTNIKÓW KONFERENCJI

70

LEKTORÓW

40

LEKTORÓW NATIVE


ponad 300

PISEMNYCH REFERENCJI

 ________________________________________________________________________________________________________

Firma BALAJCZA sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich i jest beneficjentem Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, oś priorytetowa III ”Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach”, Działanie 3.3  Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw”, Poddziałanie 3.3.1 „Polskie Mosty Technologiczne”.