Zapytanie ofertowe w trybie zasady konkurencyjności nr PMT-03
w zakresie doradztwa dotyczącego dostosowania oprogramowania do Obsługi Zleceń i Klientów na rynku norweskim
w ramach Projektu Polskie Mosty Technologiczne;
nr wniosku PMT/1648/9N/2019
Zapytanie zostało sporządzone na podstawie „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” (MIiR/2014-2020/12(4)).
Balajcza Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w trybie rozeznania rynku zwraca się z zapytaniem ofertowym w zakresie doradztwa dotyczącego dostosowania oprogramowania do Obsługi Zleceń i Klientów na potrzeby realizacji projektu Polskie Mosty Technologiczne na rynku Norwegii.
Zamawiający:
Balajcza Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Kotylion 2
02-860 WARSZAWA
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Według kodów CPV zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w ramach doradztwa związanego z zakupem wartości niematerialnych i prawnych w zakresie Dostosowania Oprogramowania do Obsługi Zleceń i Klientów na rynku norweskim dla biura tłumaczeniowego obejmującego:
- Analizę procesów biznesowych Zamawiającego w zakresie 3 głównych obszarów działalności:tłumaczenia pisemne
- tłumaczenia ustne
- szkolenia językowe
- Analizę i przygotowanie opisów procedur operacyjnych Zamawiającego w notacji BPM
- Przygotowanie koncepcji oraz dokumentacji założeń systemowych oprogramowania do Obsługi Zleceń i Klientów na rynku norweskim dla biura tłumaczeniowego.
Szczegółowy zakres opisu działalności Zamawiającego, stanowiący informacje poufne, może zostać udostępniony potencjalnym Oferentom po zgłoszeniu przez nich takiego zapotrzebowania na adres e-mail Zamawiającego robert.gluszak@balajcza.pl oraz po podpisaniu przez nich zobowiązania do zachowania poufności.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
III. Kryteria oceny i wagi:
- Cena netto – waga 100%.
- Przedłożone oferty musza w pełni obejmować zakres opisany w Przedmiocie Zamówienia
- Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który złoży najkorzystniejszą ofertę dla całości zamówienia.
IV. Terminy:
- Termin składania ofert – do 27 sierpnia 2021 roku (godz. 23:59)
- Termin wykonania umowy: do 9 września 2021 roku.
V. Powiązania osobowe i kapitałowe:
Wykonawca nie może być podmiotem powiązanym z zamawiającym – Balacza Sp. z o.o. kapitałowo ani osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VI. Sposób składania ofert:
Oferty składane są drogą elektroniczną na adres e-mail zamawiającego robert.gluszak@balajcza.pl lub dostarczane są osobiście bądź kurierem do siedziby Zamawiającego w terminie określonym w pkt IV powyżej.
Oferta musi zawierać następujące dane:
- Informacje o oferencie – nazwa (lub imię i nazwisko w przypadku osób fizycznych), siedziba (lub miejsce zamieszkania), NIP (lub PESEL),
- Opis oferty
- Cenę netto za świadczenie usług doradztwa stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z punktem II.
VII. Zamówienia dodatkowe
Zgodnie z pkt. 6.5. ppkt 7) lit. f) obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówienia dodatkowego polegającego na zakupie licencji i wdrożeniu systemu do Obsługi Zleceń i Klientów na rynku norweskim dla biura tłumaczeniowego.
Uzasadnienie: zmiana wykonawcy dla zakupu i wdrożenia systemu prowadziłaby do nieproporcjonalnie dużych trudności technicznych w użytkowaniu i utrzymaniu systemu.
VIII. Sposób upublicznienia wyboru wykonawcy
Zgodnie z pkt. 6.5.2 ppkt 18) obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, zamawiający upubliczni informację o wyniku postępowania w taki sposób, w jaki zostało upublicznione niniejsze zapytanie.
W informacji zostanie zawarta nazwa wybranego wykonawcy, jego siedziba oraz cena netto dla całości zamówienia.