Miło nam poinformować, że dostępne są już wyniki przeprowadzonego Badania satysfakcji klienta wśród naszych klientów w roku 2018 r.
Wyniki badania:
- 98% naszych klientów jest zadowolonych z wykonanych usług przez BALAJCZA
- 95% naszych klientów jest zadowolonych z jakości tłumaczeń (terminologia, sens, styl)
- 100% naszych klientów jest zadowolonych z czasu reakcji (przygotowanie wyceny)
- 99% naszych klientów jest zadowolonych z terminowości (dotrzymanie terminów dostawy zleceń)
- 100% naszych klientów jest zadowolonych z obsługi klienta (kontakt z Działem Obsługi Klienta)
- 97% naszych klientów jest zadowolonych z ceny oferowanej usługi
Chcielibyśmy bardzo serdecznie podziękować naszym klientom za wypełnienie naszej ankiety satysfakcji klienta.
Wszystkie uwagi i opinia są dla nas bardzo cenne i z całą pewnością pozwolą nam poprawić nasze usługi dla naszych klientów. Zawsze jesteśmy wdzięczni jak klient powie nam nie tylko, kiedy jest zadowolony, ale również, kiedy nie jest zadowolony. Wszelkie uwagi, spostrzeżenia traktujemy, jako bodziec do poprawienia naszych usług, jak również jest to dla nas dodatkowa możliwość oceny tłumaczy współpracujących z nami :)